Môj stromček   >   Časté otázky

Časté otázky

Akým spôsobom je započítaná zľava

Ceny uvedené v rámci eshopu MÔJ STROMČEK.sk sú už znížené o akčnú zľavu 40%, tzn. že ceny uvedené v rámci eshopu sú konečné a nebudú ďalej znižovať.

Kedy bude stromček doručovaný?

Stromček bude odoslaný do 7 pracovných dní.

Aká je šírka stromčeka?

Rozměry stromků

Je stojan súčasťou balenia?

Áno, stojan na stromček je súčasťou každého balenia.

Ako mám zložiť stromček?

  1. Vybaľte stromček z krabice.
  2. Zostavte stojan.
  3. Zasuňte spodnú časť stromčeka do stojana a pevne upevnite.
  4. Postupne zostavte stromček. Odporúčame zostavovať od spodnej časti až po špičku.
  5. Rozložte a vytvarujte vetvičky do požadovaného tvaru

Z koľko dielov je stromček zložený?

Počet dielov záleží na veľkosti stromčeka:

  • Veľkosť 120 cm a 150 cm - zložený z 1 kusu
  • Veľkosť 180 cm - 250 cm - zložený z 2 častí

Aký je rozdiel medzi 2D, 3D a full 3D ihličím?

Klasické 2D ihličie je vyrobené z nastrihaných PVC fólii požadovaných dĺžok a hustôt. Umelé vianočné stromčeky s mäkkým 3D ihličím, majú navyše viditeľné konce svojho ihličia zhotovené z kvalitných PE materiálov, ktoré sa odlievajú do foriem a vznikajú tak celej časti vetvičiek. V stredovej časti stromčekov sa nachádza klasické ihličie z PVC. Vianočné stromčeky s označením "full 3D ihličie" sú celé kompletne z PE materiálov (odliatkov).

Za ako dlho bude zásielka doručená?

Zásielky sú štandardne doručené v priebehu 2-3 dní od doručenia potvrdenia o odoslaní, ktoré vždy zasielame na email zadaný v objednávke.

Akým spôsobom budem informovaná o stave objednávky?

O stave objednávky Vás budeme informovať pomocou emailu. Štandardne zasielame tri druhy emailov:

  • Prijatie objednávky – email je automaticky zaslaný v momente odoslania objednávky.
  • Pripravené na odoslanie – email je naším pracovníkom odoslaný v momente, kedy je zásielka pripravená a čaká na odovzdanie prepravnej spoločnosti.
  • Odoslaní zásielky – email je naším pracovníkom zaslaný v momente odovzdania zásielka s objednávkou prepravnej spoločnosti.

V prípade akútnych či náhlych zmien Vás budeme telefonicky kontaktovať na telefón zadaný pri objednávke.

Je možné si kúpiť či vyzdvihnúť stromček osobne?

Zakúpenie je možné iba prostredníctvom nášho eshopu www.mojstromcek.sk. Osobné vyzdvihnutie taktiež nie je možné. Dodanie stromčeka robíme iba prostredníctvom prepravnej spoločnosti.

Do kedy je možné si objednať stromček?

Posledný deň, kedy je možné si objednať stromček je 19. 12. 2016.

Je možné zakúpiť aj stromček vyššie ako 250 cm?

Áno, sme schopní zabezpečiť aj stromčeky vyššie ako 250 cm. Všetky takéto objednávky budú riešené individuálne. Ak teda máte záujem o vyššiu stromček, tak nás prosím kontaktujte na emailu info@mojstromcek.sk.

Ako mám postupovať, ak chcem urobiť úpravu svojej objednávky?

Úprava objednávky je samozrejme možná. V takom prípade nás prosím kontaktujte na emailovej adrese info@mojstromcek.sk. Je dôležité, aby všetky zmeny objednávky boli zaslané ešte pred odovzdaním zásielky dopravnej spoločnosti.